Η αποστολή email προς το B2Green με παράπονα σχετικά με τα προβλήματα της λειτουργίας του πληροφοριακού προγράμματος του νέου “εξοικονομώ” συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό.
Παραθέτουμε παρακάτω δύο εκ των περιπτώσεων που λάβαμε, μαζί με τις συνοδευτικές φωτογραφίες.
Στην πρώτη από αυτές, μεταξύ άλλων βλέπει κανείς πως η αίτηση ενός μεμονωμένου διαμερίσματος μετατράπηκε αυτόματα σε αίτηση πολυκατοικίας!
Στο συνοδευτικό του κείμενο ο αναγνώστης μας αναφέρει: “Όπως θα διαπιστώσετε, ενώ έχω κάνει αίτηση έως μεμονωμένο διαμέρισμα, μετά το στάδιο 2, όταν φόρτωσε το 3, μου κλείδωσε την αίτηση και αναγράφει “Αίτηση πολυκατοικίας σε προσωρινή υποβολή” ενώ όλα τα πεδία αυτόματα πήραν “τικ” χωρίς να καταχωρήσω στοιχεία. και κλείδωσε η αίτηση. Ούτε μπορώ να την διαγράψω για να κάνω καινούργια, ούτε καινούργια δέχεται γιατί κάθε δικαιούχος δικαιουται μόνο μια αίτηση. Εχώ παρει απείρα τηλ. στην εξυπηρέτηση πελατών αλλα συνεχώς “μιλάει”. Επίσης έχω στείλει δύο e-mail στο Γραφείο ενημέρωσης και πληροφόρησης κοινού (Help Desk) με όλα τα στοιχεία και φωτογραφίες από το πρόβλημα του συστήματος αλλα κανένας δεν μου απαντάει. Αυτο έχει ως συνέπεια να αποκλείομαι απο το πρόγραμμα χωρις δική μου υπαιτιοτητα.”
Δείτε παρακάτω τις σχετικές φωτογραφίες:
Κενά πρωτόκολλα
Στη δεύτερη περίπτωση που παραθέτουμε, ο αναγνώστης μας σημειώνει: “Μετά από πολύ κόπο, στις 13:00 περίπου έκανα οριστική υποβολή μιας αίτησης όπου το σύστημα δέχτηκε την αίτηση ως οριστικά υποβληθείσα , με απόδοση πρωτοκόλλου ακέραιου εξαψήφιου αριθμού (όπως έλεγε) αλλά έχει παύλα (κενό πρωτόκολλο)”
Το ακριβές μήνυμα του πληροφοριακού ήταν το ακόλουθο:
“Η αίτησή σας έχει υποβληθεί. Ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης είναι – .
Μπορείτε να ακυρώσετε την αίτησή σας οποιαδήποτε στιγμή πριν εκδοθεί η απόφαση υπαγωγής, αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος υποβολής.
Το σχετικό ποσό για την επιχορήγηση καθώς και το ποσό του δανείου θα παραμείνουν δεσμευμένα για δύο (2) μήνες από την ημερομηνία υποβολής, δηλαδή μέχρι 19/05/2018.
Εντός αυτού του διαστήματος θα πρέπει να έχετε ολοκληρώσει τυχόν διαδικασίες για λήψη δανείου και να θέσετε την αίτηση σε κατάσταση «προς υπαγωγή».
Έχετε τη δυνατότητα σε κάθε χρονικό σημείο εντός των δύο (2) μηνών να κάνετε αμετάκλητη δήλωση για μη λήψη δανείου και να προχωρήσετε την αίτησή σας σε κατάσταση «προς υπαγωγή».
Σε περίπτωση που απορριφθεί η αίτηση του δανείου και υποβάλλετε εκ νέου αίτηση σε άλλο χρηματοπιστωτικό οργανισμό, το ανωτέρω ποσό παραμένει δεσμευμένο συνολικά για τρεις (3) μήνες από την ημερομηνία υποβολής.”
Δείτε παρακάτω τη σχετική φωτογραφία: