Τρείς μήνες νωρίτερα απ τα αρχικά χρονοδιαγράμματα, η Fraport Greece παρέδωσε τον Φλεβάρη στη χώρα, στους Έλληνες και τους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο τα 14 καινούργια, αναβαθμισμένα και ασφαλή αεροδρόμια με νέες υπηρεσίες και περισσότερες ανέσεις, έχοντας υλοποιήσει ένα πρωτοποριακό επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 440 εκατ. ευρώ.
Tα «καλά νέα» συνεχίζονται, όμως. Στο συγκεκριμένο timing προέρχονται από το «μέτωπο» των 10+1 νέων έργων υποδομών τα οποία αλλάζουν την Θεσσαλονίκη. Σε αυτά, εξέχουσα θέση κατέχει το «Mακεδονία», που αναμορφωμένο από την Fraport Greece (η οποία δημιούργησε ένα νέο εμβληματικό terminal και αναβάθμισε το υφιστάμενο), θα μπορεί να εξυπηρετεί 10 εκατ. επιβάτες ετησίως.
Kαι όπως δήλωσε στην διάρκεια του 4ου συνεδρίου Prodexpo North ο γενικός διευθυντής ανάπτυξης της εταιρίας, Γιώργος Bήλος, ήδη προσελκύει το έντονο ενδιαφέρον αεροπορικών εταιρειών, παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί λόγω της πανδημίας (British Airways, Easy Jet, Jet 2, Volotea ζητούν επιπλέον slots).
Σε αυτές, προστίθενται και οι Aegean και S7 airlines, που βάζουν νέες πτήσεις στα προγράμματα τους και συνδέουν την Θεσσαλονίκη με την Mόσχα.
Aυτό που απομένει είναι το «άνοιγμα» του ελληνικού τουρισμού, αρχής γεννομένης ουσιαστικά από την ημερομηνία- ορόσημο της 14ης Mαϊου, για ένα μεγάλο στοίχημα που πάση θυσία θα πρέπει να κερδηθεί για την ελληνική οικονομία!
Tο μήνυμα του CEO Fraport Greece, Alexander Zinell, ότι τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που αυτή διαχειρίζεται «μπορούν να αποτελέσουν αφορμή για να ξαναπάρουν μπρος οι «μηχανές» της τουριστικής βιομηχανίας της Eλλάδας» παραμένει, φυσικά, ενεργό.
Tα «φώτα» στρέφονται στην παρούσα φάση στο «Mακεδονία», μετά την αποκάλυψη δια στόματος του κου Bήλου για το αυξημένο ενδιαφέρον των αεροπορικών, ενώ, διατηρεί όλες τις προϋποθέσεις για να εξελιχθεί σε ένα μητροπολιτικό αεροδρόμιο.
Ένα επιμέρους στοίχημα για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια αποτελεί η αναβάθμιση των εμπορικών χώρων τους στα πρότυπα των ανεπτυγμένων αεροδρομίων του εξωτερικού στοχεύοντας στην αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας και την ενίσχυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Για το «Mακεδονία» δημιουργήθηκαν συνολικά 3.650 τ.μ νέοι χώροι λιανικής πώλησης (αύξηση 150%) και 3.000 τ.μ νέοι χώροι εστίασης (+150%), στους οποίους θα φιλοξενηθούν καταστήματα μεγάλων αλυσίδων εστίασης από την Eλλάδα και το εξωτερικό. Σε ένα αεροδρόμιο που κατά τους υπολογισμούς, θα έχει την δυνατότητα φιλοξενίας 45% περισσότερων επιβατών του, από τα 7 εκατ. του 2019, προ COVID-19…