Στα σχέδια του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου αναφορικά με την αξιοποίηση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, βρίσκεται η δημιουργία τερματικών σταθμών υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) αλλά και η μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχέδιο θα εκπονηθεί σε συνεργασία με στρατηγικούς εταίρους, καθώς η εφοπλιστική επιχείρηση δεν διαθέτει τεχνογνωσία για την ανάπτυξη τέτοιων ενεργειακών μονάδων παραγωγής ενέργειας και φύλαξης ενεργειακών αποθεμάτων.
Η τοποθεσία είναι το πιο «δυνατό χαρτί», δεδομένου ότι πρόκειται για εγκαταστάσεις που είναι πολύ κοντά στην Αθήνα ενώ ταυτόχρονα είναι εύκολος ο ανεφοδιασμός τους με καύσιμη πρώτη ύλη που θα μεταφέρεται από μεγάλα ποντοπόρα LNG carriers. Οι συγκεκριμένες μονάδες θα δημιουργηθούν στο πρώτο ακίνητο που ανέλαβε η εφοπλιστική εταιρεία (Milina Enterprises), έπειτα από διαγωνισμό από την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) αντί 37 εκατ. ευρώ.
Είναι ακίνητο με μεγάλο μέτωπο προς τη θάλασσα στο οποίο θα μπορούν να προσδέσουν μεγάλα LNG Carriers που θα φέρουν την καύσιμη πρώτη ύλη. Σημειώνεται ότι o όμιλος Dynagas, που ελέγχεται από τον Γ. Προκοπίου, συνιστά έναν από τις μεγαλύτερους διεθνώς και διαχειρίζεται 16 LNG Carriers.
Το ακίνητο ακόμη, μπορεί να αξιοποιηθεί ως χώρος φύλαξης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), καθώς η χώρα στερείται αντίστοιχων χώρων διατήρησης στρατηγικών αποθεμάτων ενέργειας, όσο διαρκεί η μετάβαση από τον λιγνίτη στην πράσινη ενέργεια. Σήμερα υπάρχει μόνον μια τερματική μονάδα εκείνη της Ρεβυθούσας, ενώ αναμένεται να δημιουργηθούν άλλες δύο στη Βόρεια Ελλάδα. Πρόκειται για την Αλεξανδρούπολη και το σταθμό FSRU που θα δημιουργήσει ο όμιλος Κοπελούζου και η Υπόγεια Αποθήκη Φυσικού Αερίου (ΥΑΦΑ) που βρίσκεται νότια της Καβάλας.
Πολλοί διαβλέπουν στα σχέδια του εφοπλιστή κ. Προκοπίου άλλη μια προσπάθεια απεξάρτησης των Βαλκανίων, αλλά και της ανατολικής Ευρώπης από το ρωσικό φυσικό αέριο. Θα μπορούσε δηλαδή ο Σκαραμαγκάς να αποτελέσει τερματικό σταθμό για τη μεταφορά φυσικού αερίου από την Ελλάδα μέχρι και την Ουγγαρία μέσω ενός αγωγού. Έτσι μπορεί να δημιουργηθεί ένα εναλλακτικό κανάλι φυσικού αερίου, που ενδιαφέρει, όχι μόνο τους Ευρωπαίους, αλλά και τους Αμερικανούς.
Μια δεύτερη αξιοποίηση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά από τον εφοπλιστή Γιώργο Προκοπίου, αφορά στη δημιουργία ναυπηγείου για την ανάπτυξη νέων και την επισκευής παλιών yachts. H δραστηριότητα αυτή θα αναβιώσει το υφιστάμενο ναυπηγείο που σήμερα ανήκει στην εταιρεία Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ (ΕNΑΕ) και υπολειτουργεί. Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, η εφοπλιστική οικογένεια δεν επιθυμεί πλέον αμυντικές ναυπηγήσεις και επισκευές και θα εστιαστεί αποκλειστικά σε πολιτικές ναυπηγήσεις.
Οι όποιες αμυντικές ναυπηγήσεις του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού θα αναληφθούν από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, δίνοντας έτσι δουλειά και στην αμερικανο-ιταλική σύμπραξη των Fincantieri-Onex-DFC. Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά θα εστιαστούν στην ναυπήγηση yachts στα οποία θεωρείται ότι η χώρα διαθέτει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Στο Πέραμα έχει αναπτυχθεί μια σημαντική τεχνογνωσία η οποία με την κατάλληλη κεφαλαιακή στήριξη, μπορεί να σταθεί σε διεθνές επίπεδο, κερδίζοντας ένα ικανοποιητικό μερίδιο αγοράς.