Στην Σύρο ξεκίνησε η δημιουργία ηλεκτρικού αυτοκινήτου πριν καν οι Έλληνες αποκτήσουν ουσιαστικά… ρεύμα για να βλέπουν.
Στην Κατερίνη, Έλληνες κατασκευαστές δημιούργησαν τα περίφημα Pony Hellas, αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα της Ελλάδας όσον αφορά τις μεταφορές κυρίως καθότι επαγγελματικά και ημι-επαγγελματικά αλλά ας είναι καλά η γραφειοκρατία.
Γενικά, οι Έλληνες μηχανικοί έχουν μία τάση προς τον σχεδιασμό και τη δημιουργία αυτοκινήτων. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι στην F-1 ένας εκ των κορυφαίων σχεδιαστών είναι ο Νίκος Τομπάζης που αποτέλεσε για χρόνια το όπλο της Ferrari…
Ο Ναξιώτης αρχιτέκτονας Δημήτρης Κορρές που το όνομα του είναι κάτι σαν «αστικός μύθος».
Τον καλούν να δώσει λύσεις εκεί που όλοι οι άλλοι αποτυγχάνουν. Είναι αρχιτέκτων μηχανικός, κεραμίστας-αγγειοπλάστης, μηχανουργός, ενώ πρωταρχική επιθυμία του ήταν να γίνει γλύπτης.
Κι ανάμεσα στα αδύνατα που έγιναν δυνατά;
Μετακίνησε το εκκλησάκι πριν την πλατεία της Κηφισιάς για να πλατύνει ο δρόμος… Έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου…Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας…
Μετακίνησε την καμινάδα των 46μ. στο Carrefour της Ν. Ιωνίας…
Και τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών, για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα…
Αλλά και τον Ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο των Σπάτων… Και τόσα άλλα…
Για να δούμε και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοναδικού Korres P4
Μήκος: 3920mm
Πλάτος: 1960mm
Ύψος: 1300mm-1750mm (χαμηλή – υψηλή θέση)
Μεταξόνιο: 2670mm
Βάρος: 1600kg (εκτιμ.)
Κυβισμός: 7000 cc
Ισχύς: 505 ίπποι
Ροπή στρέψης: 640 Nm
0-100 km/h: 3.8 sec (εκτιμ.)
Τελ. ταχ: 300 km/h (εκτιμ.)
Εύρος ανύψωσης: 450mm
Το Κorres P4 είναι ένα πραγματικό παντός εδάφους όχημα, αξιοποιώντας στην αρχή της διασύνδεσης των τροχών. Το σύστημα της ανάρτησης του Korres P4μεγιστοποιεί τις δυνατότητες της αρχής αυτής, διαθέτοντας:
- Εμπρός – πίσω και διαγώνια διασύνδεση τροχών
- Δυνατότητα μηχανικής ανύψωσης και χαμηλώματος του αμαξώματος εν κινήσει, με τη χρήση ενός μοχλού στο εσωτερικό
- Ρυθμιζόμενη συνολική σκληρότητα της ανάρτησης με την μεταβολή του ύψους του οχήματος (χαμηλά = σκληρό, ψηλά = μαλακό)
- Κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες (για ένα όχημα με 4 τροχούς κανονικού μεγέθους)
- Αξιόπιστη και ανθεκτική μηχανική διασύνδεση των τροχών μέσω ωστηρίων, μοχλικών και ελαστικών μονάδων, χωρίς τη χρήση ηλεκτρονικών ή υδρο-πνευματικών συστημάτων
Τα οφέλη της ανάρτησης αυτής, όπως έχει αποδειχθεί από δοκιμές:
- Εξαιρετικός έλεγχος, απορρόφηση ανωμαλιών και ποιότητα κύλισης σε κακοτράχαλο έδαφος
- Μεγάλη ακρίβεια στη κατευθυντικότητα σε εξαιρετικά τραχύ και ανώμαλο έδαφος
- Απαράμιλλη πρόσφυση σε ολισθηρές συνθήκες
- Εξαιρετικά υψηλό επίπεδο suspension flex
- Μειωμένες κλίσεις αμαξώματος στις στροφές
- Συμπεριφορά πραγματικού σπορ αυτοκινήτου στην χαμηλότερη θέση
- Φιλική οδηγική συμπεριφορά
Ολόκληρη η μετάδοση έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί εξ αρχής για το συγκεκριμένο όχημα, προκειμένου να αξιοποιηθούν πλήρως οι δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει το σύστημα της ανάρτησης. Τα κύρια της χαρακτηριστικά:
- «Συμπαγές» χειροκίνητο συγχρονισμένο 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων
- 3 τελικές σχέσεις, normal, sport και trial
- Τετρακίνηση AWD με δυνατότητα κλειδώματος 4WD
- Δυνατότητα επιλογής πίσω κίνησης μόνον
Η μετάδοση είναι ιδιαίτερα αποδοτική με μόνον 11% απώλεια ισχύος με τετρακίνηση, όπως αποδείχθηκε σε δοκιμή στο δυναμόμετρο.
Το αποτέλεσμα είναι ένα καθημερινό αυτοκίνητο που μπορεί να οδηγηθεί γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια προσφέροντας μοναδικές οδηγικές εμπειρίες σε όλα τα πεδία δράσης!
Πηγή: korresproject.gr, naxospress.gr