Πολύ κοντά στη συμφωνία για την πώληση της ΑΚΤΩΡ φαίνεται πως βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες ο Όμιλος Ελλάκτωρ. Επικρατέστερος αγοραστής φέρεται να είναι το δίδυμο των Δημήτρη Κούτρα και Κύπρου Τσέντα (Wade Adams), οι οποίοι στο παρελθόν είχαν επιχειρήσει να εξαγοράσουν ποσοστό άνω του 50% στη Δομική Κρήτης.
Όπως έχει ήδη γράψει το mononews η συνεργασία των δύο ανδρών ξεκίνησαν από την υποβολή της προσφοράς για τα έργα υποδομής στο Ελληνικό, ενώ ο Κύπρος Τσέντας φέρεται να είχε υποβάλει και προσφορά για συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της Intrakat, πριν γίνει το deal με το τρίδυμο Εξάρχου-Μπάκου-Καϋμενάκη.
Γεγονός και το οποίο δείχνει τη σταθερή τους επιθυμία να είναι ιδιοκτήτες κατασκευαστικής εταιρείας με πτυχίο έκτης και έβδομης τάξης, ώστε να μπορούν να διεκδικήσουν μεγάλα έργα υποδομών. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί, επίσης, και την επιστροφή του Δημήτρη Κούτρα στο διοικητικό τιμόνι του ΑΚΤΩΡ, στο οποίο βρισκόταν για τέσσερις δεκαετίες από το 1978 έως το 2018.
Οι συζητήσεις μεταξύ του διδύμου με την ολλανδική Reggerborgh Invest και την Motor Oil, που κατέχουν αντίστοιχα το 46,1% και το 29,8% του μετοχικού κεφαλαίου του Ομίλου Ελλάκτωρ, φαίνεται πως έχουν ολοκληρωθεί, ενώ γίνεται λόγος για τίμημα άνω των 100 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι δύο πλευρές έχουν προχωρήσει ήδη στην υπογραφή ενός προσυμφώνου, ενώ η τελική συμφωνία αναμένεται στις αρχές της άνοιξης.
Το ράλι της μετοχής του Ελλάκτωρ και οι υπεραξίες του ΑΚΤΩΡ
Υπενθυμίζεται, ότι το σενάριο πώλησης του ΑΚΤΩΡ στο 78χρόνο πρώην στέλεχος της Intrakat και τον Κύπριο επιχειρηματία κυοφορούταν τις προηγούμενες εβδομάδες, ενώ δεν αποκλείεται να υπήρχε σύνδεση των φημών αυτών με το ανοδικό ράλι της μετοχής της Ελλάκτωρ.
Η πώληση του ΑΚΤΩΡ εκτιμάται πως θα αποφέρει υπεραξίες στο βασικό μέτοχο της εισηγμένης, καθώς τα μεγέθη της εταιρείας έχουν βελτιωθεί σημαντικά ύστερα από την αλλαγή της μετοχικής σύνθεσης από τον Ιανουάριο του 2021.
Αξίζει να σημειωθεί πως από τότε μέχρι και το Σεπτέμβριο του 2022, το ανεκτέλεστο έργων του ΑΚΤΩΡ έχει εκτιναχθεί στα 2,7 δισ. ευρώ, ενώ έχει επιτευχθεί και το break even, έστω και οριακά, καθώς οι ζημίες της εταιρείας, σύμφωνα με τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία του εννεαμήνου του προηγούμενου έτους ανήλθαν σε 0,1 εκατ. ευρώ.