Το κόστος αυξάνεται έως και πάνω από 900% σε σχέση με τις τιμές του ρεύματος της οικιακής κατανάλωσης
Ειδικότερα σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Newsauto.gr η διαδικασία φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή εκτός από δύσκολη υπόθεση είναι και αρκετά δαπανηρή.
Μάλιστα η έλευση του 2021 φαίνεται ότι άλλαξε ριζικά τα δεδομένα στην αγορά καθώς οι περισσότερες εταιρείες που έχουν τοποθετήσει φορτιστές σε δημόσιους χώρους ξεκίνησαν τη χρέωση η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις κυμαίνεται σε 0,50 ευρώ για κάθε Kwh που φορτίζει το όχημα, ενώ εξαιτίας και του ανταγωνισμού κάποιες νεότερες εταιρείες με λίγα σημεία φόρτισης ωστόσο χρεώνουν από 0,30 έως 0,35 ευρώ!
Αν δηλαδή ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο διαθέτει μια μπαταρία 50 Kwh τότε ο ιδιοκτήτης του θα χρειαστεί να δαπανήσει περίπου 25 ευρώ για πλήρη φόρτιση, που επίσης θα πρέπει να επισημάνουμε ότι το αυτοκίνητο θα χρειαστεί να παραμείνει στο σημείο φόρτισης για τουλάχιστον 3 ώρες.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr τα στελέχη από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας εκτιμούν ότι η αυξημένες τιμές χρέωσης στους ήδη υπάρχοντες σταθμούς φόρτισης θα μειωθούν μόλις τοποθετηθούν και άλλοι φορτιστές από εταιρείες ενέργειες ενώ το καίριο πλήγμα στις τιμές θα προκαλέσει η τοποθέτηση πολλών σημείων φόρτισης από τους δήμους και τις Περιφέρειες που σύμφωνα με πληροφορίες θα παρέχουν δωρεάν για μεγάλο χρονικό διάστημα τη φόρτιση στους πολίτες και μετά οι χρεώσεις θα είναι εξαιρετικά χαμηλές.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto