«Στόχος είναι να μεταμορφωθεί στον μεγαλύτερο εμπρορικό διακομετακομιστικό σταθμό ανάμεσα σε Ευρώπη και Ασία και τελικά στον μεγαλύτερη λιμένα της Ευρώπης» επιβεβαιώνει ο Κώστας Φραγκογιάννης, αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Υποθέσεων στο CNBC.
«Τα γεωγραφικά πλεονεκτήματα των ελληνικών λιμανιών μπορούν να αξιοποιηθούν για την αύξηση των ροών από την Κίνα και την Άπω Ανατολή προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα Βαλκάνια και την περιοχή της Μαύρης Θάλασσας και αντιστρόφως» προσθέτει.
«Με την επίσκεψή του στην Αθήνα, ο Κινέζος πρόεδρος, επαναβεβαίωσε την δέσμευσή του σε στρατηγικές υποδομές της Ελλάδας, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Mία Ζώνη- Ένας Δρόμος» τονίζει η Αθανασία Κοκκινογένη, αναλύτρια της DuckerFrontier.
«Οι κινεζικές επενδύσεις έχουν αυξηθεί γρήγορα, στηρίζοντας την ανάπτυξη στην αγορά ενέργειας, τηλεοπικοινωνιών και real estate.
»Οι δυτικές επιχειρήσεις θα πρέπει να προετοιμάζονται για έντονο κινεζικό ανταγωνισμό στην Ευρώπη το 2020 σε όλους τους κλάδους» προσθέτει.
Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη πηγή εισαγωγών για την Ε.Ε. και η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για τις εξαγωγές της.
Το εμπόριο Κίνας- Ευρώπης υπερβαίνει το 1 δισ. ευρώ ημερησίως.