Στον τεχνικό κόσμο υπάρχει μεγάλη συζήτηση για την έλλειψη ικανής γενιάς νέων έργων για να μπορέσει να επιβιώσει. Το υπουργείο Υποδομών αναμένεται, να παρουσιάσει, ίσως και στα πλαίσια της ΔΕΘ, σύμφωνα με πληροφορίες, μεγάλα έργα που αναμένεται να ξεκινήσουν το επόμενο διάστημα.
Ορισμένα από αυτά βέβαια έχουν εξαγγελθεί πολλές φορές στο παρελθόν χωρίς αποτέλεσμα. «Μακάρι να γίνουν» λένε οι τεχνικές εταιρίες.
Νέα Διπλή Ηλεκτροκινούμενη Σιδηροδρομική Γραμμή Αίγιο-Πάτρα
Πρόκειται για τμήμα περίπου 50χλμ που έχει κατά κύριο λόγο εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Ερωτηματικό παραμένει το τελικό τμήμα Ρίο-Άγιος Διονύσιος που παρότι έχει αποφασιστεί υπογειοποίηση, στην πράξη όμως φαίνεται πως υπάρχουν τεράστιες δυσκολίες. Για το τμήμα από το Κιάτο μέχρι το Ρίο αναμένονται δημοπρατήσεις και η γραμμή να λειτουργήσει μέχρι το 2023.
Το κόστος φτάνει τα 130εκατ.ευρώ. Για το τελικό τμήμα θα πρέπει να αναζητηθεί η πιο γρήγορη, αποδεκτή και πρόσφορη λύση προκειμένου το θέμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας και του λιμανιού της να γίνει πραγματικότητα. Το κόστος εδώ προς το παρόν είναι άγνωστο καθώς εξαρτάται από την τεχνική λύση που θα επιλεγεί.
Αυτά είναι τα πολυαναμενόμενα έργα όπως τα σταχυολογούν οι ypodomes.com:
- Σιδηροδρομική Γραμμή Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Ξάνθη (ανατολική Σιδηροδρομική Εγνατία)
- Νέος 4ος προβλήτας Λιμένα Πειραιά (ΟΛΠ)
- Ελευσίνα-Υλίκη
- Επεκτάσεις Αττικής Οδού
- Γραμμή 4 μετρό προς Περισσό και Κατεχάκη
- Ολοκλήρωση 6ου προβλήτα ΟΛΘ
- Επέκταση Τέρμιναλ του Αεροδρομίου της Αθήνας «Ελ.Βενιζέλος»
- Επέκταση Μετρό Θεσσαλονίκης προς δυτικά
- Νέο ΚΤΕΛ Ελαιώνα