Κύρια οδικά έργα όπως η παράκαμψη της Χαλκίδας, η αποκατάσταση του παραλιακού άξονα Ήλια – Λουτρά Αιδηψού, ο οδικός άξονας από Παραλία Στομίου έως Παραλία Πλατάνας κ.α. δεν έχουν καν ξεκινήσει αν και η Εύβοια τα απαιτεί επί δεκαετίες.
Αποτέλεσμα ο νομός να είναι η τελευταία περιοχή της χώρας που δεν έχει ούτε έναν σύγχρονο δρόμο με πολλαπλές κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες. Υψηλά κόστη στις μεταφορές αγαθών, περιορισμός στην προσέλευση τουριστών, θανατηφόρα τροχαία, είναι τα βασικά.
Η ξεχασμένη οδικά Εύβοια δεν κατάφερε να αποκτήσει ούτε τον παραλιακό οδικό άξονα προς Βόρεια Εύβοια, αποφεύγοντας την ορεινή διαδρομή Καστέλλα – Προκόπι, που επίσης επί δεκαετίες ζητά. Ωστόσο είναι η πρώτη φορά που ο εν λόγω δρόμος αναβαθμίζεται και βελτιώνει σημαντικά χρόνο και ασφάλεια στη χρήση του προς την Βόρεια Εύβοια. Για παράδειγμα, δρόμος από το ύψος του Κυπαρισσίου μέχρι και τον Νέο Παγόντα, σε ένα συνολικό μήκος 10 χιλιομέτρων, αποκτά μία επιπλέον λωρίδα, νέα ασφαλτόστρωση, διαγράμμιση και σήμανση.
Τα έργα ξεκίνησαν το 2016 και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2020. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι δύο πρώτες φάσεις, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η τρίτη με πιθανό χρόνο ολοκλήρωσης το καλοκαίρι του 2020.
Το έργο βελτίωσης της οδοποιίας της Εθνικής οδού 77, είναι χωρισμένο σε 4 φάσεις – έργα, συνολικού προϋπολογισμού δέκα εκατομμυρίων ευρώ.
Το καλοκαίρι (2020) θα έχουν παραδοθεί 8 συνολικά χιλιόμετρα της διαδρομής.
Η εν λόγω οδός είναι χαρακτηρισμένη ως δευτερεύουσα Εθνική Οδός και αποτελεί την κύρια συνδετήρια αρτηρία, μεταξύ της Κεντρικής & Βόρειας Εύβοιας, με ιδιαίτερα αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο.
Το κατασκευαστικό μέρος του έργου περιλαμβάνει εργασίες Χωματουργικών – Οδοστρωσίας – Τεχνικών – Ασφαλτικές εργασίες – εργασίες Σήμανσης και Ασφάλειας, και εργασίες κοπής δέντρων που φύονται στα πρανή της οδού. Το εν λόγω έργο υπεγράφη επί Μπακογιάννη – Σπανού το 2016.
* Να σημειωθεί ότι από τα 7.000.000 € του προϋπολογισμού των τριών πρώτων έργων, το τελικό κόστος με τις εκπτώσεις των αναδόχων έπεσε στα 2.930.000 €.
Τα έργα ξεκίνησαν το 2016 και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2020. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι δύο πρώτες φάσεις, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η τρίτη με πιθανό χρόνο ολοκλήρωσης το καλοκαίρι του 2020.
Το έργο βελτίωσης της οδοποιίας της Εθνικής οδού 77, είναι χωρισμένο σε 4 φάσεις – έργα, συνολικού προϋπολογισμού δέκα εκατομμυρίων ευρώ.
Το καλοκαίρι (2020) θα έχουν παραδοθεί 8 συνολικά χιλιόμετρα της διαδρομής.
Η εν λόγω οδός είναι χαρακτηρισμένη ως δευτερεύουσα Εθνική Οδός και αποτελεί την κύρια συνδετήρια αρτηρία, μεταξύ της Κεντρικής & Βόρειας Εύβοιας, με ιδιαίτερα αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο.
Το κατασκευαστικό μέρος του έργου περιλαμβάνει εργασίες Χωματουργικών – Οδοστρωσίας – Τεχνικών – Ασφαλτικές εργασίες – εργασίες Σήμανσης και Ασφάλειας, και εργασίες κοπής δέντρων που φύονται στα πρανή της οδού. Το εν λόγω έργο υπεγράφη επί Μπακογιάννη – Σπανού το 2016.
* Να σημειωθεί ότι από τα 7.000.000 € του προϋπολογισμού των τριών πρώτων έργων, το τελικό κόστος με τις εκπτώσεις των αναδόχων έπεσε στα 2.930.000 €.