Σε επαφές με τις αρχές και φορείς της Βόρειας Μακεδονίας για την καθιέρωση σιδηροδρομικής σύνδεσης βρίσκεται η διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε.
Πρόκειται για την τρίτη κατά σειρά «dry-σιδηροδρομική απόβαση» της ΟΛΘ Α.Ε. στα Βαλκάνια, μετά το dry port που έχει θέσει σε λειτουργία στη Σόφια της Βουλγαρίας και τη σιδηροδρομική σύνδεση με το Νις της Σερβίας, ενώ στον σχεδιασμό της εταιρείας περιλαμβάνεται και η διασύνδεση των εν λόγω χερσαίων terminals της στη Βαλκανική.
Εντός συνόρων, στο μεταξύ, για το 2023 – όπως γνωστοποίησε ο εκτελεστικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του δ.σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνος Λιάγκος, σε συνέντευξή του στον διαδικτυακό τηλεοπτικό σταθμό της “Ναυτεμπορικής” – έχει εκπονηθεί επενδυτικό budget 45 εκατ. ευρώ για την περαιτέρω βελτίωση των υποδομών, εξοπλισμού και λειτουργικότητας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Αναλυτικότερα, προβλέπονται ευρείες παρεμβάσεις και έργα τόσο στο container terminal, όσο και στις υποδομές και μηχανολογικό εξοπλισμό για τα συμβατικά φορτία και την αναβάθμιση όλων των αποθηκών, καθώς επίσης έργα στον επιβατικό σταθμό, εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε όλες τις στέγες, όπως και συστημάτων ISPS και συστημάτων software που θα μετατρέψουν τον ΟΛΘ σε “έξυπνο” και “paperless” λιμάνι.
Η τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση-πρόσκληση του δ.σ. της εταιρείας έχει προγραμματιστεί για τις 9 Μαΐου 2023, ημέρα Τρίτη και ώρα 12:00 μ.μ. στην έδρα της Εταιρείας στη Θεσσαλονίκη (εντός του Λιμένα, Προβλήτα Ι, ΤΚ. 54012, Κτίριο Διοίκησης Ο.Λ.Θ.). Σύμφωνα με την πρόσκληση, η γενική συνέλευση θα λάβει χώρα από απόσταση σε πραγματικό χρόνο μέσω τηλεδιάσκεψης και χωρίς τη φυσική παρουσία των μετόχων στον τόπο διεξαγωγής. Το δ.σ. της εταιρείας θα προτείνει από το βήμα της γενικής συνέλευσης τη διανομή μερίσματος ύψους 1,45 ευρώ ανά μετοχή, που είναι το δεύτερο μεγαλύτερο της τελευταίας πενταετίας.