Επιστολή στον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη απέστειλε η ιταλική εταιρεία GD Infrastrutture που συνεργάζεται με την Μηχανική, μέσω της οποίας εκδηλώνει την πρόθεσή της να αναλάβει την κατασκευή των τμημάτων για τα οποία είχε μειοδοτήσει η Τοξότης του ομίλου Καλογρίτσα.
Πρόκειται για το Δουνέικα-Πύργος και το Βάρδα-Κυλλήνη για τα οποία η τεχνική εταιρεία δεν κατάφερε να εξασφαλίσει εγγυητικές επιστολές, με το υπουργείο Υποδομών να δρομολογεί τη διαδικασία κήρυξης της εταιρείας ως έκπτωτης.
Όπως αναφέρει η εταιρεία στην επιστολή της, θα ακολουθηθούν οι διαδικασίες που προβλέπονται στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο κατασκευής δημοσίων έργων, με τις ίδιες τιμές έκπτωσης “Καλογρίτσα”, προσκομίζοντας τις απαιτούμενες εγγυητικές επιστολές καλής εκτέλεσης προκειμένου να υπογραφούν άμεσα οι σχετικές συμβάσεις κατασκευής.
“Με την πρότασή μας αυτή επιτυγχάνεται, αλλά προφανώς και επιτυγχάνετε:
-έναρξη εργασιών εντός 10 ημερών από την υπογραφή των συμβάσεων
-ολοκλήρωση των εν λόγω τμημάτων στον ίδιο χρόνο με τις λοιπές εργολαβίες και παράδοση ολόκληρου του αυτοκινητοδρόμου στον συμβατικό χρόνο περαίωσης-λειτουργίας, εις τρόπον ώστε ο οδικός άξονας-καρμανιόλα να μετατραπεί στο σύνολό του σε ένα κλειστό και ασφαλή αυτοκινητόδρομο
-αποφυγή απώλειας ευρωπαϊκών κονδυλίων
-μέγιστη οικονομία για το ελληνικό Δημόσιο δεδομένου ότι οι εν λόγω εργολαβίες 1 και 4 θα κατασκευαστούν με “τιμές Καλογρίτσα” ήτοι 52,05 και 50,29%
-Αποφυγή αφενός της κατάπτωσης των εγγυητικών επιστολών τράπεζας Αττικής και ΤΜΕΔΕ και αφετέρου της ανάληψης “επικίνδυνου ρίσκου” με την έκδοση νέων
-Αποφυγή δεινής οικονομικής ζημίας για τον “συνάδελφο κ. Καλογρίτσα”.
Η πρότασή μας συνυπογράφεται και από τον κύριο Πρόδρομο Εμφιετζόγλου, Γενικό Διευθυντή των υπό εκτέλεση έργων της εταιρείας μας στην Ελλάδα, ως εγγυητή για την άρτια Τεχνική και Οικονομική εκτέλεση των εν λόγω εργολαβιών.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας και παρακαλούμε για την αποδοχή της προτάσεώς μας” καταλήγει η εταιρεία.
Του Δημήτρη Δελεβέγκου