Επεκτείνει σημαντικά την παρουσία του την ξενοδοχειακή αγορά της Αθήνας ο όμιλος της Radisson Hotel Group, με δύο νέες μονάδες στο pipeline για τους επόμενους μήνες.
Η πρώτη επένδυση, που εκτιμάται στα 30 εκατομμύρια ευρώ, αφορά στη μετατροπή ενός παλιού κτηρίου γραφείων δίπλα στην Μητρόπολη Αθηνών σε συγκρότημα serviced apartments. Η μονάδα θα ονομαστεί “Radisson RED Mitropoleos Square Athens” και προγραμματίζεται να ανοίξει κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2023.
Σύμφωνα με τη Radisson, η μονάδα θα διαθέτει 100 δωμάτια και 150 τ.μ. χώρο συναντήσεων και γυμναστήριο. Στο ισόγειο του κτηρίου θα βρίσκεται εστιατόριο με θέα την πλατεία, ενώ παράλληλα θα διαθέτει roof top bar – εστιατόριο με θέα την Ακρόπολη. Σημειώνεται πως το brand Radisson Red έρχεται για πρώτη φορά στη χώρα μας.
Η δεύτερη ξενοδοχειακή τοποθέτηση του αμερικανικού ομίλου στην πρωτεύουσα είναι στην οδό Βουκουρεστίου, το “The Social Kolonaki Athens Hotel”, μέλος της Radisson Individuals, που ανοίγει τις πύλες του τον ερχόμενο Νοέμβριο, και αποτελεί μια νέα προσθήκη στο διευρυμένο ξενοδοχειακό portfolio του Ομίλου Radisson Individuals στην ελληνική αγορά.
Η νέα μονάδα, που θα αποτελέσει το πρώτο branded ξενοδοχείο στη συγκεκριμένη οδό, αναπτύσσεται σε κτίριο της δεκαετίας του 1960, το οποίο στο παρελθόν στέγαζε υπηρεσίες του Δημοσίου. Διαθέτει 24 δωμάτια και σουίτες, συμπεριλαμβανομένης μιας προεδρικής σουίτας, καθώς και χώρους privet dining.
Οι επενδύσεις στα νησιά
Ο όμιλος της Radisson προχώρησε στην προσθήκη δύο θέρετρων σε Μύκονο και Σκιάθο. Του “Radisson Blu Euphoria Resort, Mykonos” που άνοιξε το Μάιο (το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου στο νησί), κοντά στην παραλία Καλό Λιβάδι, με 34 πολυτελή δωμάτια και σουίτες.
Στη Σκιάθο ξεκίνησε από τον Ιούλιο το “Radisson Resort Plaza Skiathos”, στην παραλία Καναπίτσα, με 84 δωμάτια και σουίτες.
Σημειώνεται πως ο όμιλος Radisson Hotel Group λειτουργεί επίσης το “Radisson Blu Park Hote” στην Αθήνα, το “Radisson Blu Beach Resort” στη Μίλατο Κρήτης και το “Radisson Blu Zaffron Resort” στη Σαντορίνη.
Πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στον κόσμο, με εννιά διαφορετικά ξενοδοχειακά brand και περισσότερα από 1.600 ενεργά και υπό κατασκευή ξενοδοχεία σε 120 χώρες, που εντείνει πλέον την παρουσία του στον ελληνικό τουρισμό.
Είναι άλλωστε χαρακτηριστική η δήλωση του Elie Milky, αντιπροέδρου του Radisson Hotel Group και αρμόδιου για την ανάπτυξη με αφορμή την ανακοίνωση του επενδυτικού πλάνου, πως “αυτή ήταν μια χρονιά ρεκόρ-ανάπτυξης για τον όμιλο Radisson Hotel Group στην Ελλάδα” και πως “το στρατηγικό σχέδιο επέκτασής μας βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο και είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι να βλέπουμε απτά αποτελέσματα, με νέες συμφωνίες και επενδύσεις που ενισχύουν περαιτέρω το αποτύπωμά μας στη χώρα και συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξη της”.
“Συνεχίζουμε να διευρύνουμε την προσφορά μας προς τους επενδυτές, καθώς βρίσκουμε νέες ευκαιρίες και ακίνητα στο πλαίσιο διαφορετικών κατηγοριών, brands και τοποθεσιών” σημείωσε.