Μετά την ιταλική εταιρεία Astaldi, που αποχώρησε από την κοινοπραξία της 3ης γέφυρας του Βοσπόρου, παρόμοια απόφαση έλαβε και η Γαλλική Egis, που είχε αναλάβει τεράστια κατασκευαστικά έργα στην Τουρκία. Τον αυτοκινητόδρομο Γκέμπζε-Σμύρνη, τη γέφυρα Οσμάνγκαζί, καθώς και τη σήραγγα Avrasya που ενώνει υποθαλάσσια την ευρωπαϊκή με την ασιατική Κωνσταντινούπολη.
Η Egis, με κύκλο εργασιών 1,1 δισ. ευρώ και 16 χιλιάδες υπαλλήλους, αποφάσισε να πουλήσει το 51% των μετοχών σε όλες τις κοινοπραξίες που συμμετέχει στην Τουρκία.
Ιδρύθηκε το 1816 και ελέγχεται από το γαλλικό κοινοβούλιο, ενώ το ενεργητικό της γαλλικής κρατικής εταιρείας είναι 168 δισεκατομμύρια ευρώ.