H αρχιτεκτονική «μιλάει» στους ανθρώπους μέσα από τα συναισθήματα που τους δημιουργεί. Κινητοποιεί τις αισθήσεις και, πιο συνηθισμένα την όραση, για να κριθεί αυτόματα μέσα από μια φράση. «Μ’ αρέσει» ή «δεν μ’ αρέσει». Μετά από τη διατύπωσή του, το δόγμα δεν αλλάζει. Και είναι ίσως φυσικό. Δύσκολα μπορεί να διακρίνει κανείς τις ποικίλες πλευρές που συμπληρώνουν, ξεπερνούν και πολλές φορές δικαιώνουν την αισθητική, πριν ακόμα τα αισθητήρια όργανα μεταφέρουν το μήνυμα στον εγκέφαλό μας. Η αρχιτεκτονική εκπορεύεται ή και συνδιαμορφώνει τις αξίες μιας εποχής. Επηρεάζει έτσι το χώρο, τον τρόπο αλλά και το χρόνο που ζούμε.

 

Με την καμπάνια “The Visionaires”, η εταιρεία Orama Minimal Frames καλεί σπουδαίους Έλληνες αρχιτέκτονες να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και να εκφράσουν το όραμά τους ανοιχτά, προς κάθε άνθρωπο.

 

Μεσολαβώντας ανάμεσα στην τεχνική γνώση και τη διατύπωση μια υποκειμενικής άποψης, η καμπάνια φιλοδοξεί να εμπνεύσει περισσότερη συζήτηση. Συζήτηση για τον κόσμο και τους τρόπους που θέλουμε να ζούμε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ