Ο υφυπουργός και βουλευτής της ΝΔ, μιλώντας στο newmoney.gr, προαναγγέλλει μια σειρά πρωτοβουλιών για σημαντικές αλλαγές στον «Χάρτη» των Μεταφορών, όπως για τους προ των πυλών διαγωνισμούς για λεωφορεία (ηλεκτρικά, αερίου νέας τεχνολογίας και άλλα), τις εξετάσεις για την άδεια οδήγησης, τον επανέλεγχο “on the spot”, στην «πόρτα» του ΚΤΕΟ, του οχήματος που μόλις έχει διέλθει με επιτυχία, και την αφαίρεση άδειας λειτουργίας του ΚΤΕΟ εφόσον έχει αυθαιρετήσει, τον νέο νόμο με τους κανόνες για τα πατίνια και τα ήπια ηλεκτρικά οχήματα, το πακέτο μέτρων για την ενίσχυση του κλάδου των ιδιοκτητών και οδηγών ταξί και τους γρήγορους ρυθμούς κατασκευής του ΒΟΑΚ και του αεροδρομίου στο Καστέλι.
Κύριε Κεφαλογιάννη, πιστεύετε ότι ένα σκληρό απαγορευτικό μπορεί -έπειτα από έναν χρόνο αυστηρών μέτρων- να φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα; Και ποιο είναι το “κλειδί” για την επιτυχή έκβαση της νέας προσπάθειας;
-Είμαστε σε απαγορευτικό και μάλιστα σκληρό. Τα στοχευμένα, επιπλέον μέτρα που έχουν ληφθεί είναι πολύ αυστηρότερα από αυτά που ίσχυαν ακόμη και τον περασμένο Μάρτιο. Το κλειδί είναι η υπομονή, η αυτοπειθαρχία στην τήρηση των μέτρων – όσο και αν αυτό φαντάζει εξαιρετικά δύσκολο λόγω της κούρασης, το κατανοώ – και η ταχύτητα στη διεκπεραίωση των εμβολιασμών.
Ξεπεράσαμε τον συμβολικό αριθμό των 1.000.000 εμβολιασμών, που σημαίνει ότι κάθε εβδομάδα που περνά χτίζουμε το αναγκαίο τείχος ανοσίας. Αυτές οι εβδομάδες είναι η τελευταία πρόκληση, καθώς μπαίνουμε στην τελική ευθεία. Γι’ αυτό και μία τελευταία προσπάθεια θα μας επιτρέψει να αφήσουμε πίσω μας μια ώρα αρχύτερα αυτή την περιπέτεια.