Στην κοινοπραξία ΑΒΑΞ-Alstom φαίνεται να καταλήγει ο διαγωνισμός για το σιδηροδρομικό έργο Θεσσαλονίκης – Ειδομένη, ύψους 45,75 εκατ. ευρώ, χωρίς ΦΠΑ (με ΦΠΑ στα 56,7 εκατ. ευρώ).

Όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες από πλευρές που παρακολούθησαν τη διαδικασία, καλύτερη προσφορά με έκπτωση περί το 10,5% φέρεται να υπέβαλε η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Alstom που διεκδικούσε το έργο μαζί με το γκρουπ Μυτιληναίος – Ξανθάκης ΑΤΕ. Βέβαια, μένει να φανεί αν προκύψουν προσφυγές ή όχι, και να ανακηρυχθεί βέβαια η κοινοπραξία οριστικός ανάδοχος.

Πρόκειται για το έργο «Εγκατάσταση Σύγχρονου Συστήματος Σηματοδότησης καθώς και ETCS – Level 1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και Αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης», δηλαδή η εγκατάσταση σηματοδότησης στη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδομένη. Η χρηματοδότηση του έργου καλύπτεται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Η διάρκεια του έργου ορίστηκε σε 72 μήνες (5 χρόνια), εκ των οποίων οι 24 μήνες αφορούν την περίοδο κατασκευής.

Θεωρείται σημαντικό έργο γιατί με την ολοκλήρωσή του ανοίγει ο δρόμος και για την επανέναρξη διεθνών επιβατικών δρομολογίων με τα Δυτικά Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.