Ακόμα ένα έργο έρχεται από τα παλιά και αυτή τη φορά είναι …υποθαλάσσιο. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com στο Υπουργείο Υποδομών επανέρχεται το έργο της Υποθαλάσσιας Λευκάδας. Να θυμίσουμε ότι το συγκεκριμένο έργο αφού είχε επιχειρηθεί να δημοπρατηθεί το 2015, λίγο πριν τις εκλογές (με 6 συνεχόμενες παρατάσεις προηγουμένως), τελικά ένα χρόνο αργότερα ακυρώθηκε.
Πολλοί τοπικοί βουλευτές συνέχισαν να στηρίζουν το project, όπως ο βουλευτής με τη ΝΔ στη Λευκάδα, Θανάσης Καββαδάς. Το “ξεσκόνισμα” του έργου έγινε τον περασμένο Δεκέμβριο όταν ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας μέσω του Αναπτυξιακού Συνεδρίου στην Κέρκυρα το είχε ονομάσει ως ένα από τα έργα προτεραιότητες για την περιοχή. «…μέσα στο 2018 θα ολοκληρωθεί με τις απαραίτητες αλλαγές και τροποποιήσεις, σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, ο σχεδιασμός και τα τεύχη του διαγωνισμού για τη μόνιμη υποθαλάσσια σύνδεση της Λευκάδας» είχε πει τότε.
Τώρα, σύμφωνα με πηγές του Υπουργείο εξετάζεται και πάλι η υλοποίηση του έργου με διαφορετικούς όρου και όπως υποστηρίζουν, στον νέο σχεδιασμό δεν υπάρχει η κατασκευή Μαρίνας. Υποστηρικτής του έργου είναι και ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης που πρόσφατα από την Κέρκυρα είπε «..για μας η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας είναι απόλυτη προτεραιότητα».
Το έργο θα προωθηθεί ως έργο παραχώρησης (ΣΔΙΤ) και ήδη το Υπουργείο Υποδομών έστειλε επιστολή στο Δήμο Λευκάδας ζητώντας τη σύμφωνη γνώμη του. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ο Δήμος Λευκάδας φέρεται να αποδέχεται τη λύση της σύμβασης παραχώρησης.
Να θυμίσουμε ότι το κόστος της Υποθαλάσσιας Λευκάδας, τουλάχιστον με τις προϋποθέσεις του προηγούμενου διαγωνισμού είχε εκτιμηθεί σε περίπου 50εκατ.ευρώ. Η συνέχεια αναμένεται με ενδιαφέρον καθώς το συγκεκριμένο έργο υπόσχεται να λύσει το σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα που παρατηρείται κυρίως τους θερινούς μήνες στην πόλη αλλά και με την μόνιμη υποθαλάσσια σύνδεση να εξασφαλίσει την άνετη πρόσβαση στο όμορφο νησί του Ιονίου, όπως συμβαίνει άλλωστε και με την κοντινή υποθαλάσσια σύνδεση Ακτίου-Πρέβεζας.