Έντονες αναταράξεις εξακολουθεί να προκαλεί η απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ) να προχωρήσουν στην ανάθεση μελέτης για τη μετατροπή της ιστορικής σιδηροδρομικής γραμμής μετρικού εύρους στην Πελοπόννησο – από τα Μέγαρα έως την Καλαμάτα – σε ποδηλατόδρομο, στην οποία είχε αναλυτικά αναφερθεί το «ethnos.gr» με δημοσίευμά του. Η μελέτη, προϋπολογισμού 3,5 εκατομμυρίων ευρώ, θα χρηματοδοτηθεί από το Πράσινο Ταμείο, χωρίς – όπως σημειώνουν οι επικριτές του εγχειρήματος – να έχει προηγηθεί ανάλυση σκοπιμότητας ή αξιολόγηση της βιωσιμότητας της πρότασης.
Η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ) χαρακτηρίζει «πραγματικά απίστευτο ότι συζητείται από κρατικούς φορείς η αποδόμηση μιας πολύτιμης κρατικής υποδομής», υπογραμμίζοντας πως σύμφωνα με διεθνείς εμπειρογνώμονες, μόνο η υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος – Καλαμάτα αποτιμάται μεταξύ 2,5 και 3 δισ. ευρώ, ενώ το σύνολο του μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου εκτιμάται στα 5 – 6 δισ. ευρώ.







