Η μάχη των κατασκευαστών, και δη των mainstream ονομάτων της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκακιέρας, όπως η VW, προκειμένου να “πιάσουν” την Tesla, την πρωτοπόρο εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, φαίνεται πως καλά κρατεί!
Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στην Welt am Sonntag ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της VW και μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου της, Bernd Osterloh, η γερμανική εταιρεία θα είναι σε θέση να ξεπεράσει την Tesla, τόσο στην ποσότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα κατασκευάζει όσο και την εξέλιξη λογισμικού, σε λίγα χρόνια.
“Αν η Tesla δημιουργήσει τρία νέα εργοστάσια στα οποία θα μπορούν να παραχθούν 300.000 έως 500.000 αυτοκίνητα, τότε μιλάμε για έναν συνολικό αριθμό οχημάτων που θα παράγει η εταιρεία μεταξύ 900.000 και 1.500.000. Θέλουμε να επιτύχουμε το ίδιο το 2023, πιθανώς ακόμη νωρίτερα”. Όπως δήλωσε, η αρθρωτή πλατφόρμα ΜΕΒ, την οποία θα υιοθετούν σε πρώτη φάση τα ID.3 και ID.4, δίνει στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ένα “τεράστιο” πλεονέκτημα, καθώς μπορεί να κατασκευάσει οποιοδήποτε όχημα οποιασδήποτε μάρκας πάνω σε αυτή.
Αναφερόμενος στον μεγάλο όγκο ηλεκτρικών οχημάτων που ήδη έχει στους απανταχού δρόμους της υφηλίου η Tesla, αλλά και στο πλεονέκτημα που αυτό προσφέρει στην αμερικανική εταιρεία του Elon Musk σε επίπεδο συλλογής δεδομένων σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, o Bernd Osterloh δήλωσε:
“Το πλεονέκτημά της Tesla είναι ότι έχουν ήδη το λογισμικό τους στα αυτοκίνητα και το χρησιμοποιούν για τη συλλογή δεδομένων. Αλλά αν εισάγουμε το σύστημά μας στα αυτοκίνητά μας, θα έχουμε πολύ περισσότερα δεδομένα σε σύντομο χρονικό διάστημα”.
Σύμφωνα με το υψηλόβαθμο στέλεχος της VW, η ομάδα Artemis που έχει συστήσει η γερμανική εταιρεία με περισσότερους από 200 μηχανικούς και επικεφαλής τον Markus Duesmann έχει πραγματοποιήσει ήδη σημαντικά βήματα στον τομέα της εξέλιξης των λογισμικών συστημάτων.
(capital.gr)